Ak zvyknete pravidelne využívať leteckú dopravu, pravdepodobne ste už oboznámený s faktom, že pri meškaní lietadla, môžete žiadať o finančnú kompenzáciu. Tejto problematike, sa dnes, venuje mnoho spoločností. Vy im dodáte všetky potrebné materiály ( informácie o dĺžke letu, doba meškania, fotografie z letiska a tak ďalej ) a všetko ostatné vyriešia za vás. Samozrejme, že táto služba nie je zadarmo. Na druhej strane však na našom trhu nájdete i také firmy, ktoré si za ňu účtujú o čosi viac, ako je pre vás výhodné.
Prečo platiť stovky eur navyše, keď nemusíte, takto by https://www.hyc.sk/akcie/cvic-vyhodnejsie sme mohli v krátkosti opísať služby spoločnosti Kiwi. Cez tento internetový portál, máte možnosť vyhľadávať letecké spojenia. Problémom je však to, že ak budete letieť s dvoma či viacerými leteckými spoločnosťami, v prípade meškania letu, bude žiadanie o kompenzáciu veľmi náročné, respektíve – priam nemožné.
Táto spoločnosť zároveň ponúka aj, vyššie spomínané, služby. Teda vybavenie kompenzácie za meškanie letu. Tie sa vzťahujú len na niektoré lety, ktoré sprostredkúvajú.
Pokiaľ by ste chceli byť zastupovaní práve touto firmou, dopredu si to veľmi dobre premyslite. Vo väčšine prípadov, si firmy účtujú maximálne dvadsaťpäť percent z celkovej finančnej kompenzácie, na ktorú máte za meškanie nárok. V tomto prípade však zaplatíte až tridsaťpäť percent. Je vám teda jasné, že nejde o úplne výhodný obchod.
Ak by ste leteli prostredníctvom Kiwi a váš let meškal, ešte stále máte možnosť osloviť niekoho iného. V tomto prípade však musíte spoločnosti oznámiť, a to maximálne do tridsiatich dní po uskutočnení vášho letu, že nemáte záujem o ich služby v súvislosti s riešením kompenzácie za meškanie letu. Následne môžete osloviť inú firmu, kde budú podmienky omnoho výhodnejšie. Desať percent, je predsa len desať percent.